Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2008 11:15 - Мъгла
Автор: esme Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5350 Коментари: 2 Гласове:
0



Мъглата отвън е гъста, има силен вятър, аз имам да свърша една гадна работа и отгоре на всичко имам лошо предчувствие по отношение на едни .... неща. Въпреки всичко това, не се чувствам зле.

Чак светло, просторно и весело не ми е, но ми е ..... спокойно някак и .... сигурно.

Явно съм в период на .... вяра в нещата/съдбата/Вселената/Господ .... или каквито и да са там силите, които движат света напред.

Тези сили са го движили винаги и ще продължават да го движат – както него така и мен, що да бера аз ядове за движението?

В периодите ми на бездействие силно се надявам присъствието ми да е достатъчно на някой, защото ако пък друг очаква да правя нещо, ще бъде разочарован.

Всеки, който очаква нещо всъщност бива разочарован. Няма очакване, без разочарование.

Този урок го уча много трудно и аз, ама важното е, че съм назубрила теорията и дори и да не успявам да избягвам разочарованията, поне знам на какво се дължат и не обвинявам други хора за тях.

В момента се чувствам само леко уморена. Явно съм полагала някакви усилия в някаква посока не знам и аз колко съзнателно и колко несъзнателно и съм се поизтощила. Сигурно е време пак за обръщане към себе си и центриране.

Човек не може безнаказано да си разпилява енергията току-така. И за да се възстанови трябва да се ообърне навътре в себе си и връзката си с Божественото, за да не се налага да черпи от енергията на другите.

Не се бях сещала скоро за енергийния вампиризъм. Въпреки че обикновено се бия в гърдите, че аз зареждам хората около мен с енергия, трябва да си призная, че е имало хора, от които аз съм черпила енергия. Е, няма начин да не е така.

Всичко са едни енергийни взаимодействия или както някой беше пуснал пост сутринта – всичко е вибрации. Днес съм леко над средното ниво на вибрациите си, но като цяло напоследък съм добре в това отношение.

Когато съм на най-високо ниво, съм най-вдъхновена и лека и имам чувството, че летя. Тогава и думите ми се леят леко и свободно.

Само егото ме дърпа на по-ниски вибрации и на Земята. Е, няма лошо, защото все още живея тук. :)

 



Тагове:   мъгла,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ...
07.03.2008 20:56
postoianno varsha kup gadni neshta...s predchuvstvie za
drugi , oshte po... i samo maglata mi lipsva...
mai tova e jivota...
цитирай
2. esme - ...
08.03.2008 11:04
е, не е само това както добре знаеш. :)
днес е слънчево, забравила съм абсолютно всички ядове, които имам и смятам да се насладя на прекрасния ден по всички начини, за които се сетя и ... са възможни :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: esme
Категория: Забавление
Прочетен: 415113
Постинги: 98
Коментари: 403
Гласове: 850
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930